غم دوری (سروده ی خودمه)
‏‎"شعر های عاشقانه"
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.بیشتر اشعار این سایت سروده ی خودم است. امید وارم خوشتان بیاد و نظر یادتون نره....



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 1391
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
"مهدی رحیمی"

آرشيو وبلاگ
ارديبهشت 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:1 :: نويسنده : "مهدی رحیمی"


بیا ای نازنینم یار من باش

         بیا ای عشق من آغاز من باش

بیابا بودنت آرام بگیرم

        بیا ای گل چراغ شام من باش

بدون تو ندارم چاره ای جز گریه و آه

        بدون تو ندارم همدمی جز این شب و ماه

از آن روزی که تورفتی زاین شهر

          چو یوسف مانده ام من در بر چاه                



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: